سفارش مانتو دخترانه
نوشته شده توسط : رضا جعفری

کتی مانتو چیست؟ معرفی کت کتی و استایل چشم نوازش
شنل یکی از مهم ترین لباس های زنانه است. طرح و رنگ مانتو در ظاهر جذاب خانم ها تاثیر بسزایی دارد. بنابراین در انتخاب آن باید دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید. همانطور که می دانید یکی از آن مانتوهای جذابی که چند سالی است در کمدهای ما وجود دارد، کت کتی است. این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. کت های کتی همیشه اولین انتخاب برای نامزدی های مهم و رسمی ما هستند. در این مطلب با چند مدل مانتو کتی آشنا می شویم .شما می توانید بهترین مدل برای سفارش مانتو دخترانه را از فروشگاه کهن شاپ با بهترین کیفیت برای خود سفارش دهید.

با کت های کتی همیشه شیک باشید!
کت های کتی همانطور که از نامشان پیداست، کت هایی هستند که به سبک مانتوهای مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در دو نوع جلو باز و دکمه دار موجود هستند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت موجود است. مدل غالب اکثر کت های کتی دوربین است. برخی از خانم ها این کت ها را به عنوان لباس مجلسی می پوشند. پوشیدن این مانتوهای مجلسی زنانه محجبه یک انتخاب هوشمندانه است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای مهمانی های دوستانه در کافه ها و خیابان ها استفاده می شوند.

مدل کت های کتی
همانطور که گفتیم کت های کتی اغلب رسمی و شیک هستند. این مانتوها انتخاب های خوبی برای قرارهای کاری و نامزدی های مهم دوستانه هستند. کت های کتی به راحتی با انواع لباس ها هماهنگ می شوند و استایلی شیک به شما می دهند. با مدل های مختلف مانتوهای کتی آشنا می شویم.

1. لباس جذاب
کت و شلوار یکی از جذاب ترین و رسمی ترین مدل های کت کتی است. کت و شلوارها بسته به مدل می توانند رسمی یا غیر رسمی باشند. کت و شلوارهای متناسب با اندام شما معمولا رسمی هستند. از سوی دیگر، کت و شلوارهای خارج از کشور غیر رسمی هستند. شلوار کت و شلوار بزرگ می تواند درست یا غلط باشد. کت سایز بزرگ با شلوار راسته یکی از جذاب ترین استایل هاست.

 

دو مدل کت و شلوار

 

2. کت کتی با شلوار مام شیک
اگر شما هم از طرفداران سبک کژوال هستید و راحتی را ترجیح می دهید، کت کتی را با شلوار به سبک مامان ها امتحان کنید. این ترکیب استایلی بسیار جذاب و خاص به شما می دهد و بسیار راحت و رایگان است. مانتو و شلوار سبک کت با یک پیراهن یا تی شرت و یک جفت ملحفه بسیار جذاب و خواستنی است.

3. کت کتی با شلوار جذاب و جاذب
مدل مانتو کتی ساده و اسپرت با شلوار جاذب یکی از استایل های شیک و جوان پسند است. کت کتی با شلوار جین و تی شرت جاذب، به علاوه کفش های کتانی، کالج یا صندل؛ استایل بسیار جذابی را ایجاد می کند. می توانید از کمربند به عنوان اکسسوری استفاده کنید و ظاهر را کامل کنید.

4. کت کتی و شلوار مد روز
امروزه مد به سمت راحتی و آزادی حرکت می کند. بنابراین هیچ محدودیتی برای پوشیدن لباس های مختلف و کنار هم قرار دادن آن ها ندارید. به راحتی می توانید لباس های مختلف را با هم ست کنید. از جمله لباس هایی که ممکن است سوار شدن آن ها ناخوشایند به نظر برسد. کت و شلوار جین کتی گشاد است. ترکیب کت کتی و شلوار جین گشاد با کتان یا صندل استایلی کژوال و جذاب به شما می دهد. در این مقاله همه چیز را در مورد شلوار جین به شما گفتیم.

با تعدادی از این مدل های جذاب کتی مانتو آشنا شوید





:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: